moje komentarze

  • 20.01.2012 18:41

    @polonia

    Byc moze podobne do tych przy okazji mordu na Litvinence, Polonio.
    AREK ROSIAK: Zamach smoleński faktem niepodważalnym.
  • 22.10.2011 22:32

    autor

    Zgadzam sie z autorem. Polska od miedzywojnia nie dorobila sie lewicy etycznej, jesli zaklada ze kiedys PPS taka byla.
    Palikot i Kalisz poprzebierani w lewicowe szaty to czysta hipokryzja. Podobnie jak dwor Kwasniewskiego i posel Peczak ze swoim mercedesem z firankami.
    Jedyna partia ktora w ostatnich latach zrobila cos dla zwyklych ludzi, byl PIS, wprowadzajac chociazby zakaz handlu w marketach w swieta.
    Pozdrawiam
    DANIEL KASZUBOWSKI: Ani SLD, ani Palikot, tylko kuku ryku
  • 10.10.2011 11:16

    @grzegorzcz

    Oby, i dobrze by bylo zeby Polski Parlament odzyskal kiedys powage, a Polacy zapomnieli na zawsze o zjawisku Palikota.

    Pozdrawiam.
    ULANBATOR: Żulernia polityczna w parlamencie
  • 09.10.2011 07:49

    Anna

    Piszesz o “walecznosci kiboli” i podajesz m.in. przyklad balkanski. Nawet nie wspominasz przy okazji, ze doszlo tam do najwiekszych aktow ludobojstwa w Europie od zakonczenia drugiej wojny swiatowej, i ze uczestniczyli w nich „twoi” „ waleczni kibole” ( przyklad Arkana podany przez Wojtka24).
    Zolnierze Waffen SS tez byli waleczni. Czy w ogole przyszlo ci do glowy, ze za walecznoscia moze stac fanatyzm ktory prowadzi do zbrodni w imie chorych ideologii?
    Promowanie przez ciebie postaw w ktorych jeden mlody czlowiek jest w stanie zabic (znane sa przypadki smierci w „ustawkach” np. W Lodzi i Krakowie) drugiego bo ten kibicuje innej druzynie, wedlug mnie swiadczy o twojej niedojrzalosci emocjonalnej.
    Przy okazji zastanawiam sie jakimi kryteriami kieruja sie Admini w doborze tekstow na strone glowna.
    ANNA: Tylko Kibole
  • 11.09.2011 12:18

    @pink panther

    Te fakty o ktorych Pan/Pani pisze sa mi znane od niedawna. Wczesniej z zasady odrzucalem wszelkie teorie kwestionujace oficjalne wyjasnienia. Mysle, ze wielu ludzi ma podobnie.
    Nie sposob po zapoznaniu sie z pomijanymi przez glowny nurt medialny okolicznosciami zawalenia WTC7, dac sobie latwo wcisnac rzadowa wersje.
    Pocieszajace jest to, ze w Stanach corac wiecej ludzi wogole dowiaduje sie o istnieniu tajemniczych okolicznosci zawalenia tego budynku. Dobre i to na poczatek.
    Poruszyl Pan/Pani watek tajemniczej smierci jednego ze swiadkow tamtych zdarzen. Niestety, tajemniczych smierci ludzi powiazanych z 9/11 jest wiecej. Oto link do filmu otym:
    http://www.youtube.com/watch?v=bvay28lZiHU
    ULANBATOR: REMEMBER BUILDING 7-
  • 02.08.2011 10:10

    Walka z kaczyzmem wazniejsza niz prawda

    Zwracalem uwage na to oczym pan pisze juz w styczniu, w swojej notce pt. "Walka z kaczyzmem wazniejsza niz prawda".
    http://ulanbator.salon24.pl/271149,walka-z-kaczyzmem-wazniejsza-niz-prawda

    Pozdrawiam.
    CHINASKI: GW: Błasik powinien był "czynnie interweniować"
  • 03.07.2011 17:51

    @Mr.Spock

    Zakladam, ze jak piszesz "Tyle się zostało z samolotu - " kawal dymiacej ziemi. " to watpisz ze ten samolot tam kiedykolwiek spadl. A jesli tam nie spadl to cos sie pasazerami musialo z stac, lub wogole nie istnieli.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 17:37

    @Mr.Spock

    A czy Ty naprawde jestes przekonany, ze amerykanski rzad zabil pasazerow, a nastepnie podpalil kawal ziemi, gdzies tam, i oglosil swiatu ze tu spadl samolot.
    Albo ze ci pazsazerowie wogole nie istnieli?
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 17:11

    @Mr.Spock

    A niby skad mam wiedziec ze szczatki samolotu nie znajduja sie gdzies poza kadrem?
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 17:03

    @wronski111

    Dzieki za te rozmowe z Richardem Gage.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 16:50

    @wronski111

    Dla mnie to tylko kawal dymiacej ziemi. Czy cos sie kryje za tym zdjeciem?
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 16:42

    @lukasmaster

    No ale chyba Silverstein nie jest saperem i w podobnych okolicznosciach o ktorych rozmawiamy nie uzywal by fachowych sformulowan saperow.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 15:50

    @lukasmaster

    Prosze uwazniej wsluchac sie w to co bodczas wywiadu tv Silverstein powiedzial.
    Uzyl o frazy "wyburzac" "pull it" gdy opowiadal rozmowe z jednym dowodcow strazy podczas akcji ratunkowej. I gdy uslyszal ze pozaru w budynku najprawdopodobniej nie da sie ugasic, powiedzial: "maybe the smartest thing to do is pull it" co mozna tlumaczyc "najlepszym rozwiazaniem jest wyburzyc budynek". Zapewne pomylil pan to co Silverstain powiedzial chwile pozniej, ze nalezy jak najszybciej wyciagnac strazakow z plonacego budynku, i tutaj rzeczywiscie uzyl czasownika "pull".
    "Pull it" musi pan w tym kontekscie traktowac jako frazel verb, czyli w znaczeniu "wyburzac".

    Pozdrawiam.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 15:10

    @Mirosław Kraszewski

    Nie potrafie sobie wyobrazic przeprowadzenia takiej akcji na terenie USA bez wiedzy jej najwyzszych organow. Nie zapominajmy, ze 9/11 to nie tylko NY, ale takze Pentagon i lot 93.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 14:48

    @Mormegil

    To rzeczywiscie wyglada podejrzanie
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 14:46

    @Paulo

    Mysle podobnie. Mam po prostu w sobie wiele niepewnosci dotyczacej tej sprawy. Ja tez dostrzegam pewne podobienstwa pomiedzy sledztwem smolenskim a tym dotyczacym tragedii 9/11 2001.
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 03.07.2011 14:40

    Czy naprawde ten tekst nie zasluguje na jakies wyszczegolnienie?

    Widze ze moj tekst nie dostal szansy na jakies wyszczegolnienie, nawet gdzies ponizej strony glownej. Pewnie z powodu pojawienia sie w nim przymiotnika "izraelski".
    ULANBATOR: Tajemnica WTC 7
  • 22.06.2011 12:13

    @fan jagi

    Jesli nawet jest tak jak piszesz to nie zmienia to faktu prowadzenia przy okazji przez Gazete kolejnej wojny z kibicami. Wystarczylo spojrzec na tytul i zdjecie.
    ULANBATOR: Czy kibole rzeczywiscie zmienili obchody stulecia Polonii?
  • 21.06.2011 13:45

    @n0str0m0

    Jak to nic nie bedzie? Przeciez, zadowolony bedzie rzad.
    ULANBATOR: Czy kibole rzeczywiscie zmienili obchody stulecia Polonii?
  • 21.06.2011 13:32

    @grzegorzcz

    Oczywiscie, ze wladza boi sie jednosci kibicow. Podobnie jak GW, i dlatego ta tworzy przeciwko nim medialne wrzutki, podobne jak ta dzisiejsza.
    ULANBATOR: Czy kibole rzeczywiscie zmienili obchody stulecia Polonii?

123456789... następna

Wszystkie notki Dodaj bloga do ulubionych
Moje komentarze Blog przez RSS
Komentarze przez RSS

Ostatnie notki

  • Żulernia polityczna w parlamencie

    I juz wszystko jasne. Polacy w zdecydowanej wiekszosci nie sa sklonni wreczyc czerwonej kartki PO. Nie przekonuje ich do...

    10.10.2011 10:52 2
  • Czy Amerykanie wyjda masowo protestowac na ulice?

    “Occupy Wall Street” -to nazwa ruchu obywatelskiego w Stanach, ktory na ulicach Nowego Jorku protestuje obecnie...

    02.10.2011 09:52 0
  • REMEMBER BUILDING 7-

    -to nazwa aktualnej, najwiekszej dotychczas, obywatelskiej kampanii w Stanach, ktora z okazji okraglej (dziesiatej)...

    11.09.2011 10:09 3

Moje ostatnie komentarze

  • @polonia

    Byc moze podobne do tych przy okazji mordu na Litvinence, Polonio.

    20.01.2012 18:41

  • autor

    Zgadzam sie z autorem. Polska od miedzywojnia nie dorobila sie lewicy etycznej, jesli zaklada ze...

    22.10.2011 22:32

  • @grzegorzcz

    Oby, i dobrze by bylo zeby Polski Parlament odzyskal kiedys powage, a Polacy zapomnieli na zawsze...

    10.10.2011 11:16

  • Anna

    Piszesz o “walecznosci kiboli” i podajesz m.in. przyklad balkanski. Nawet nie wspominasz przy...

    09.10.2011 07:49

  • @pink panther

    Te fakty o ktorych Pan/Pani pisze sa mi znane od niedawna. Wczesniej z zasady odrzucalem wszelkie...

    11.09.2011 12:18

Aktywne dyskusje

Archiwum postów

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook